היי! לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בשיחה/הודעה לווצפ – 052-5634112
תקנון שימוש
- בעת שימוש באתר Planter.co.il הינך מסכים לתנאים הבאים:
- אתר פלנטר (Planter.co.il) הינו אתר ברשת האינטרנט, המהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים ברשת האינטרנט.
- האתר הינו אתר למכירת מתקני נוי דקורטיביים לתליית עציצים, לשימוש בבית ובחוץ.
- רכישת הפריטים השונים נעשית דרך האתר בלבד ועל פי תנאי תקנון זה.
- האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
- תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין בעלי האתר, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. ויודגש, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הנו מודע להוראת תקנון האתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.
- לצורך תקנון זה, "משתמש" – כל אדם, גוף או רבים, לרבות חברה, רשאי להשתמש באתר, לרבות לבצע פעולות באמצעות האתר, הכל בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים בתקנון זה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לעדכן את תנאי השימוש באתר כפי שתראה לנכון.
- בעת שימוש באתר זה הינך מאשר קבלת עדכונים בדואר אלקטרוני ובכן בהודעות טקסט מאתר planter.co.il, העדכונים כוללים לרבות: עדכונים לגבי מצב ההזמנה, מבצעים וטיפים.
- המחירים באתר planter.co.il כוללים מע”מ.
- מחירי השירותים באתר אינם קבועים אך ניתנים לשינוי ללא התראה על סמך שיקולם הבלעדי של מפעילי האתר.
- מפעילי האתר רשאים לאשר או לבטל כל עסקה ו/או זמנה ללא התראה מראש ו/או יידוע של הלקוח. באם נפלה טעות למחירו או לתיאורו של מוצר, או אם התברר כי התלוותה פעולה המנוגדת לתקנון זה מצד הלקוח או צד ג’.
- מובהר בזאת כי אתר "פלנטר" רשאי לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילותו במלואה או בחלקה לפי שיקול דעתם הבלעדי של בעלי האתר וללא כל צורך בהודעה מוקדמת על כך מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
- בכל מקרה בו הפריט אזל מהמלאי, רשאיים בעלי או מפעילי האתר לבטל את העסקה או להציע פריט חלופי, אולם מבלי לגרוע באמור לעיל, "פלנטר" לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש במישרין או בעקיפין.
תנאים לביצוע עסקה באתר
- משתמש אשר ירכוש באתר נדרש להזין את כתובת מגוריו, פרטי אשראי, שמו המלא ומספר תעודת זהות של בעל הכרטיס האשראי. הנתונים שנמסרו יישמרו על ידי מפעיל האתר לשם ביצוע ההזמנה בלבד. פרטים שגויים ו/או אי מסירת מלוא הפרטים הנדרשים עלולים למנוע את קבלת המוצר ואת האפשרות להשתמש בשירותי הרכישה באתר.
- המשתמש מתחייב להזין אך ורק את פרטיו האישיים ולא להזין כל פרט של צד שלישי וכן, להזין מידע אמיתי ונכון לגביו, לרבות, שמו, כתובת מגוריו, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון, טלפון נייד וכל פרט אשר יידרש ממנו על מנת לבצע את הרכישה.
- הלקוח הנו בעל כרטיס האשראי תקף או אמצעי תשלום אחר והנו מעל גיל 16.
- במידה וגילו של הלקוח מתחת לגיל 16 או אינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, בעלי האתר יראו את שימושו של הלקוח באתר כאישור אפוטרופוס תקף לביצוע העסקה.
- הלקוח הנו בעל חשבון פייפאל PAYPAL ו/או כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי בתוקף.
- הלקוח הוא בעל כתובת מייל אלקטרונית פעילה.
- כל העסקאות יתבצעו לאחר אישורה של חברת האשראי, לאחר רכישה שהתקיימה באמצעות כרטיס אשראי ו/או חשבון PAY PAL.
- חל איסור מוחלט לעשות שימוש בפרטים אישיים של אדם אחר ו/או להתחזות לאחר כחלק מהשימוש באתר.
- חיוב כרטיסי האשראי מבוצע ישירות באמצעות שירותי הסליקה המאובטחים ביותר של חברת "קארד-קום" העומדת בתנאי הסליקה המחמירים ביותר לסליקת אשראי.
- בתום ביצוע החיוב יקבל המשתמש הודעה בדואר אלקטרוני שהזין באתר, אודות פרטי ההזמנה שביצע, אישור סופי בדבר ביצוע העסקה יאושר רק לאחר בדיקת פרטי כרטיס האשראי ע"י חברות האשראי.
- 11. הנחות ומבצעים – באתר תוכלו ליהנות ממגוון הנחות, מבצעים וקופונים. הקופונים שלנו חלים על מוצרים במחיר מלא ועובדים לשימושכם במועדים נבחרים ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים והנחות באתר בכפוף לתקנון. ט.ל.ח
- ״פלנטר״ רשאית לשנות או להסיר את הקופונים או המבצעים בכל עת ללא הודעה או התראה מוקדמת.
מדיניות שילוח
- מועדי משלוח הפריטים יחושבו החל מיום בו התקבל אישור סופי מחברות האשראי.
- הפריטים הנרכשים באתר יסופקו בכפוף לכך שפרטי כרטיס האשראי שמילא המשתמש נכונים ושהעסקה אושרה ע"י חברת כרטיס האשראי.
- הפריטים יסופקו במדינת ישראל בלבד, בהתאם לכתובת שהוקלדה ע"י המשתמש.
- כל ההזמנות מטופלות ב-48 שעות הראשונות מרגע קבלתם במערכת האתר, לאחר קבלת אישור הזמנה למייל.
- איסוף עצמי – באם בחרת באיסוף עצמי, על הלקוח ליצור קשר בטל' 052-5634112 (מענה לשיחות והודעות בווצפ בלבד) על מנת לתאם מראש את מועד האיסוף של הזמנתו. את ההזמנה ניתן לאסוף בימים א' עד ה' בתיאום מראש בלבד בין השעות 10:00 עד 17:00 וימי ו' החל מ-10:00 עד 13:30 בכתובת מרגנית 5 נס ציונה, בבית העסק "גלריה נתיש יוצרים עיצוב".
- משלוח עד הבית – באם בחרת במשלוח עד הבית, המשלוח יגיע עד לפתח ביתך במועד אשר נקבע בין הצדדים, בטווח של עד 7-14 ימי עסקים ממועד האישור הסופי מחברת האשראי. (לא כולל ימי שישי ושבת)
- בגין אספקת הפריטים יגבו דמי משלוח בגובה של 45 שקלים (על מוצרים קטנים בלבד) אשר יתווספו למחיר הכולל של ההזמנה, כמפורט באתר ו/או בבירור מחיר המשלוח וסוג המשלוח. פלנטר שומרת לעצמה את הזכות להגביל ו/או לשנות מדיניותה בעניין שליחת הזמנות ובין היתר, הגבלת האיזורים אליהן נשלחות ההזמנות. מחירי המשלוח של מוצרים כגון ריהוט, מראות, קונסולות, כונניות ומוצרים כבדים המתויגים כ"משלוח כבד" משתנים נעים בין 120-300 ש"ח על כל הזמנה.
- בכל מקרה בו לא ניתן יהיה לבצע את האספקה כגון: אזור בעל גישה מוגבלת מבחינה ביטחונית, כתובת שגויה וכדומה, הנהלת האתר תיצור קשר עם המשתמש לתיאום אספקה מחודשת או איסוף עצמי, בכפוף לנקודות האיסוף של החברה.
- הנהלת האתר לא תהיה אחראית בכל מקרה של איחור או עיכוב באספקה שמקורו בחברות הדואר והשילוח ו/או במקרה של כוח עליון, מצב ביטחוני, מזג אוויר קיצוני, מפגעי טבע, חסימת כבישים, שביתה או השבתה.
- ככל והמזמין לא יאותר על ידי השליח או לחלופין במידה והמזמין אישר מראש, השליח רשאי להשאיר את המוצרים במקום שבו המזמין אינו נמצא (לרבות, אך לא רק, בפתח דלת ביתו של המזמין, בבית עסק ו/או אצל מי מטעמו). במקרה של אובדן ו/או גניבה ו/או פגם ו/או אי התאמה בהזמנה אשר הושארה שלא בנוכחות המזמין כאמור, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של פלנטר ולדווח על מקרה כאמור. עם זאת פלנטר שומרת על זכותה שלא לפצות את המזמין בכל דרך שהיא עם קרות מקרה מסוג זה.
- הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהמשתמש להיות נוכח בעת מועד האספקה או להציג ת.ז ו/או כרטיס אשראי.
- הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל אספקת פריטים אשר נפלה טעות סופר או שגיאת קולמוס באשר למחירם, לתיאורם, דמי משלוח, ומועדי אספקה.
מדיניות החזרות וביטול עסקה
- ניתן להחזיר את המוצרים אשר נרכשו, באריזתם המקורית עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר. זאת בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר ו/או המוצר אינו נפגם ו/או נשאר באריזתו המקורית בלבד.
- באם לקוח מעוניין להחזיר מוצר יהיה עליו להשיב את המוצרים לכתובת המרגנית 5 נס ציונה.
- באם המוצר אושר להחזרה ונמצא ללא פגם באריזתו המקורית בלבד, הלקוח יהיה זכאי לקבל זיכוי לכרטיס האשראי שאיתו בוצעה הזמנתו, בניקוי של עמלת סליקת האשראי על פי החוק.
- ביטול עסקה יעשה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן:"החוק"). או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן: ביטול העסקה בתוך שעה ועד 24 שעות מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות באתר. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח או דמי הסליקה, ככל שנגבו).
- ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר. ניקוי של דמי ביטול מההזמנה יחול על ביטולים אשר חלו לאחר 24 שעות ממועד הרכישה ו/או יצאו למשלוח ו/או נגבו דמי סליקה מחברת האשראי / גוף אחר.
- על פי החוק בישראל בעת ביטול עסקה ינוקו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר/השירות, או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם.
- החזר כספי בעת ביטול עסקה יתבצע במעמד החזרת המוצר, ככל הניתן, או במועד הקרוב לכך, ולא לאחר יותר מ-7 ימי עסקים.
- במידה והפריט התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה באמצעות השבת המוצר לכתובת המרגנית 5 נס ציונה ולקבל החלפה ו/או החזר מלא.
- באם הלקוח הזמין הזמנה מיוחדת הכוללת מידות ו/או צבעים ו/או דגשים מיוחדים אשר לא על פי המפרטים המתוארים באתר, לא יוכל להחזיר או להחליף את המוצר.